Ha unatkozol nézz be ide! :)

Unatkozós lányoknak

Unatkozós lányoknak

Kihívások

2015. január 04. - heartbreak girl

Találtam egy 30 napos dal kihívást és úgy gondoltam megcsinálom. Az a lényege, hogy 30 napon át meg kell hallgatnod egy zenét, ami illik az aznapi feladathoz. :D Elolvastam az összes napot, szerintem minden napra tudok mit hallgatni.  
Itt is a lista:


Day 1: A kedvenc dalod.   

Ezt a dalt már vagy 1000 éve szeretem, sosincs olyan ami jobban elnyerné a tetszésemet. Egyszerűen imádom <3 Asaf Avidan - One day (Remix)

Day 2: Az első dal, amit hallottál a kedvenc előadódtól

Azt hiszem ez az egyik legnehezebb, mert 2 bandát szeretek igazán, viszont több egyedüli énekest. Nagyon nehéz! Wáá... "Hallgass a szívedre, válaszd azt a dalt..." súgja a szívem, de mivel a szívem hülye nem arra hallgatok. :D Ez a dal egy igazi bulizós, dal. A hamis barátokról szól, és arról, hogy nem érdekel mint mondanak mások. Ajánlom mindenkinek!! :) Fall Out Boy - I don't care

Day 3: az első dal amit valaha hallottál

Na jó, emberek... Erre ki emlékszik?? :D Lehet a kórházban a születésem után hallottam a legelső dalomat! Megváltoztatom a feladatot: az első dal amire emlékszem. Ó gyerekek, ez a szám HATALMAS! Denzel - Pump it up Emlékszem a pump it up helyett KRUMPLIT énekeltem minidg! :D 

Day 4: egy dal amitől mindig mosolyogsz 


Nagyon szeretem ezt a dalt, tényleg. És amikor meghallom, mindig. olyan jó érzés fog el, amitől mosolyognom kell. 5 Seconds Of Summer - She looks so perfect

Day 5: egy dal amitől sírni tudsz

Hát... ez az a dal. :) A lány hangja mesés, és az a zongora alatta... Wow! Ezt a dalt amúgy posztoltam az SÍRÓS/SZOMORÚ DALOKNÁL-nál ott fent, MAGYAR SZÖVEGGEL! Ha szeretnétek megnézni, csak menjetek az ajánlókhoz, a legelső dal ez! Addig is sírjunk együtt :)  Birdy - Skinny love

Day 6: egy dal ami megnevettet

Shake it off! Shake it off! Rengeteget hallgatom ezt a dalt, vannak emberek akiket ezzel a zenével direkt idegesítek, ami persze nekem vicces és rengeteget röhögök rajta! :D Taylor Swift - Shake it off



Day 7: egy dal amit utálsz

Ezt a dalt nagyon utálom. A legtöbb ember szereti, de nekem az agyamra megy. Borzalmas... Ettől a daltól totál nem leszek Happy! Pharrell Williams - Happy

Day 8: egy dal ami folyton beleragad a fejedbe

Ez a dal, nagyon nem a kedvencem, de mégis rengeteget ez jár a fejember. HELP ME!! Katy Perry - This is how we do

Day 9: egy dal amiről valaki eszedbe jut

<3 Nagyon szeretem ezt a dalt. És Ő jut róla eszembe... Taylor Swift - Enchanted

Day 10: egy dal ami egy családtagodra emlékeztet

Ez a nap nem volt nehéz, már rögtön tudtam melyik dalt fogom ide szánni. Apumnak vannak olyan napjai, amikor úgy dönt, hogy ő nem csinál semmit, lustálkodik. Ez a dal ő rá emlékeztet. :) Bruno Mars - Lazy song

Day 11: egy dal ami egy barátodra emlékeztet

Ez szerintem tökéletesen illik ide, mondjuk a videó klipp nagyon nem illik a szöveghez... Bruno Mars - Count on me

Day 12: egy dal ami egy olyan emberre emlékeztet akit utálsz

Nem utálok senkit, max. nem kedvelek, úgyhogy ide nem kaptok dalt. :)

 

Day 13: egy dal amit csak úgy szeretsz

 Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz - Prayer In C (Robin Schulz Remix) (Official)

Fú, ez tényleg egy jó dal! Jól el találták, csak ennyit tudok mondani! :D

Day 14: egy furcsa dal

Szerintem az elég furcsa, hogy Rihanna lelőtt egy embert! :D Rihanna - Man down

 

Day 15: egy dal attól az előadótól akinek legutóbb voltál a koncertjén

Ez baromi gáz... :D Nyár volt augusztus 20.-a és a városban voltak koncertek, és hát ők voltak az utolsó fellépő! Nem olyan rossz szám ez, csak hát nem az én stílusom, egy cseppet sem.:D KOZMIX - Holnapután

Day 16: az utolsó dal amit hallottál

Tök véletlen akadtam rá erre a dalra. Nem olyan rossz, de nem az én ízlésem. :) James Arthur - Recovery

Day 17: A dal, amit majd amire először akarsz majd táncolni az esküvődön

Most azt mondom ez legyen, de lehet 15 év múlva már lesz egy jobb, szebb, szerelmesebb dal amire azt mondom: ez az amire akarok táncolni. Addig is Christina Perry - A Thousand Year 

Day 18: egy dal amit akarsz majd a temetésedre

Day 19: a legjobb barátod kedvenc dala

Ú, király ez a dal! La, la la la la la la <3 

Day 20: egy dal a kedvenc albumodról

Ez borzalmasan nehéz! Ezen az albumon nincs olyan, hogy "egy" dal. Ezen az albumon "A" dal van, és ennyi. KEDVENC albumomról van most szó, imádom. Világ legjobb albuma, és most nem túlzok! Szóval, nem ''egy'' dalt fogok megmutatni nektek, hanem egy egész albumot. Akinek olyan a zenei ízlése, mint nekem, az érteni fogja miért írtam ezeket. Fall Out Boy - Infinity On High (Deluxe Edition)

 

Day 21: az első dal a kedvenc albumodról

Szerelem volt első hallásra. Hatalmas dal! IMÁDOM! Ladies and Gentlemant önök az Old FOB-ot élvezhetik. Ámen... Fall Out Boy - Thriller

Day 22: az utolsó dal a kedvenc albumodról

Szereteeeeem :) <3 Fall Out Boy - It's Hard to Say I Do, When I Don't

Day 23: egy dal egy olyan előadótól akit utálsz

Hogy lehet ezt szeretni? Ha? Pharrell Williams - Gust of Wind

Day 24: egy dal ami a keresztneved első betűjével kezdődik

Ki nem szeretheti ezt a dalt? Fantasztikus... Imagine Dragons - Rdioactive

Day 25: egy dal ami a vezetékneved első betűjével kezdődik

Nem szeretem az ilyen stílusú zenéket, de ez egész jó. DiazMentha - Nélküled

Day 26: egy dal ami "you" szóval kezdődik

Na, hát erre a zenére most akadtam rá, ahogy keresem az idevaló zenét, de máris megtetszett. :) DJ Snake & AlunaGeorge - You Know You Like It

Day 27: egy dal ami felvidít

Az unokatestvérem nagy Green Day fan, és hát egész nyáron Green Dayt hallgattunk. Ez pedig nagyon megmaradt a fejemben, pont illet is az alkalomhoz. :) És most vissza hozza az emlékeimet a nyárról. :) Green Day - Holiday

Day 28: egy dal ami nagyon idegesít

Eleinte még nagyon szerettem ezt dalt, de most már annyiszor hallani, hogy az agyamra megy!! >.< Meghan Trainor - All About That Bass

Day 29: egy dal (csak úgy válassz egyet!!!)

Nem is olyan rég akadtam rá erre a dalra, elsőnek furának tartottam, aztán pár hét múlva újra meghallgattam, és kikértem pár ember véleményét, hogy mit szólnak ehhez a muzsikához. A vélemény -mint számítottam- elég megoszló volt. :D Tove Lo - Habits (Remix)

Day 30: A kedvenc dalod (talán más lett, mint ami az első napon volt)

Dehogyis, nem lett más! :D Úgy érzem, még nagyon sokáig ez lesz a kedvenc dalom. :) Jó volt ez a 30 nap, és köszönöm, hogy velem tartottatok!! :) Asaf Avidan - One Day (Remix)

Ha szeretnétek, ti is csináljátok meg! :) Kíváncsi vagyok rá, szóval írjátok meg kommentben a TI listátokat! Sok Sikert! 

                                                                  Heartbreak Girl x

A bejegyzés trackback címe:

https://untkozol.blog.hu/api/trackback/id/tr427034315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása