Ha unatkozol nézz be ide! :)

Unatkozós lányoknak

Unatkozós lányoknak

Ajánlók (zene)

2015. január 04. - heartbreak girl

10 szomorú/szerelmes zenét linkeltem be nektek MAGYAR FELIRATTAL  ALATTA! Remélem tetszeni fognak! :) 

1. Birdy  - Skinny love (sovány szerelem)

 

Gyerünk sovány szerelem,
tarts ki év végéig
Önts egy kis sót,
soha nem voltunk itt
Enyém, enyém
Egy mosdónyi vérre és törött fogszabályzóra bámulva

Mondd meg a szerelmemnek,
hogy törje össze mind
Vágd ki az összes kötelet és hagyj leesni
Enyém
Ebben a pillanatban nagy a feladat

És megmondtam,légy türelmes,
Megmondtam, hogy légy finom
Megmondtam, légy kiegyensúlyozott
És megmondtam, légy kedves
És reggel veled leszek
De másmilyen lesz
Mert én tartom majd az összes jegyet
És te fogsz tartozni minden bírsággal

Gyerünk sovány szerelem, mi történt itt?
Reményt szoptat lágy melltartóban
Enyém, enyém
A baljós teher tele, olyan lassú a szakítással

És megmondtam, légy türelmes
Megmondtam, hogy légy finom
Megmondtam, légy kiegyensúlyozott
És megmondtam, légy kedves
És most az összes szerelmed elpazaroltad
Akkor mégis ki a fene voltam?
Mert most eltörök a nadrágvégeknél
És a hazugságaidnál

Ki fog szeretni téged?
Ki fog harcolni?
És ki fog hátramaradni?

Gyerünk sovány szerelem

2. The Fray  - You found me (rám találtál)



Megtaláltam Istent
Az Első és Amistad sarkában
Ahol a nyugat
Volt minden de nyert
Teljesen egyedül
Szívta az utolsó cigijét
Azt mondtam, "Hol voltál?"
Azt mondta, "Kérdezz bármit".

Hol voltál
Mikor minden szétesett?
Az összes napomat
A telefonnal töltöttem
Ami sosem csörgött
És amire csak szükségem volt az egy hívás volt
Ami sosem jött
Az Első és Amisted sarkában

Elveszetten és bizonytalanul
Megtaláltál, megtaláltál
A padlón feküdve
Körülvéve, körülvéve
Miért kellett várnod?
Hol voltál? Hol voltál?
Csak egy kicsit későn
De megtaláltál, megtaláltál.

A végén
Mindenki egyedül végzi
Elvesztve őt
Az egyetlent aki valaha tudta
Hogy ki vagyok
Hogy ki nem vagyok, hogy ki akarok lenni
Sehogy sem lehet tudni
Mennyi ideig lesz mellettem

Elveszetten és bizonytalanul
Megtaláltál, megtaláltál
A padlón feküdve
Körülvéve, körülvéve
Miért kellett várnod?
Hol voltál? Hol voltál?
Csak egy kicsit későn
De megtaláltál, megtaláltál.

Kora reggel
A város szünetel
Hívtam
Évekig és évekig és évekig és évekig
És te sosem hagytál nekem egy üzenetet sem
Igen soha nem küldtél egy levelet sem
Van némi bátorságod
Hogy elvedd mindent amit akarok

Elveszetten és bizonytalanul
Megtaláltál, megtaláltál
A padlón feküdve
Hol voltál? Hol voltál?
Miért kellett várnod?
Elveszetten és bizonytalanul
A padlón feküdve
Körülvéve, körülvéve
Miért kellett várnod?
Hol voltál? Hol voltál?
Csak egy kicsit későn
De megtaláltál, megtaláltál.
Miért kellett várnod?
Hogy megtalálj, hogy megtalálj

3.Rihanna - Cry (sírni) ehhez nem volt official video klipp

Nem vagyok az a típus, akinek összetörik a szívét,
Nem vagyok az a típus, aki elszomorodik és sír,
Mert én soha nem hagyom nyitva a szívem,
Soha nem fáj kimondanom, hogy “Viszlát!”.
A párkapcsolatok nem érintettek mélyen,
Soha nem részesültem ebben az egész szerelem dologban.
És valaki mondhatja, hogy ők valóban szeretnek engem,
De akkor ez semmit sem jelentett.

Elvesztettem az eszem,
Körbe-körbe pörgök,
És mélyen belül fogom
Elfojtani a könnyeimet.
Elvesztem az eszem,
Mi történik?
Távol kerülök a szerelemtől,
Így érzek most.

De ez egyszer más volt,
Úgy éreztem, hogy csak áldozat vagyok.
És belém hasított, mint egy kés,
Mikor kisétáltál az életemből.
Most itt vagyok ebben az állapotban,
És mindenféle tünetem jelentkezett,
Ami az összetört szívű lányoknál szokott,
De nem számít, soha nem fogsz látni sírni.

Akkor történt, mikor először megcsókoltuk egymást?
Mert fáj, hogy elengedjem,
Talán, mert sok időt töltöttünk el
És tudom, hogy nincs tovább.
Nem kellet volna hagynom, hogy fogj,
Talán azért vagyok szomorú,
Mert látom darabokra hullani magunkat,
Nem szándékosan adtam Neked,
Nem tudom kitalálni, hogyan loptad el a szívemet.

Elvesztettem az eszem,
Körbe-körbe pörgök,
És mélyen belül fogom
Elfojtani a könnyeimet.
Elvesztem az eszem,
Mi történik?
Távol kerülök a szerelemtől,
Így érzek most.

De ez egyszer más volt,
Úgy éreztem, hogy csak áldozat vagyok.
És belém hasított, mint egy kés,
Mikor kisétáltál az életemből.
Most itt vagyok ebben az állapotban,
És mindenféle tünetem jelentkezett,
Ami az összetört szívű lányoknál szokott,
De nem számít, soha nem fogsz látni sírni.

Hogyan juthattunk ide? Sohasem fogom megtudni,
Soha nem akartam azt, hogy személyeskedés legyen.
És mindazok után, amiket megpróbáltam megtenni,
Hogy távolmaradjak attól, hogy szeresselek.
A szívem összetört és nem fogod megtudni,
Nem fogom kimutatni,
Nem fogsz látni sírni.

De ez egyszer más volt,
Úgy éreztem, hogy csak áldozat vagyok.
És belém hasított, mint egy kés,
Mikor kisétáltál az életemből.
Most itt vagyok ebben az állapotban,
És mindenféle tünetem jelentkezett,
Ami az összetört szívű lányoknál szokott,
De nem számít, soha nem fogsz látni sírni.

De ez egyszer más volt,
Úgy éreztem, hogy csak áldozat vagyok.
És belém hasított, mint egy kés,
Mikor kisétáltál az életemből.
Most itt vagyok ebben az állapotban,
És mindenféle tünetem jelentkezett,
Ami az összetört szívű lányoknál szokott,
De nem számít, soha nem fogsz látni sírni.

Egész életemben…

4. Jason Walker - Down (le) Szintén videó klipp hiányában

Nem tudom hol vagyok
Hátul állok
És belefáradtam a várakozásba

Itt állok a sorban és várok
Remélve, hogy megtalálom
Amit eddig üldöztem.

Az ég felé száguldottam
Mégis a földön ragadtam

Szóval miért próbálkozom
Tudom, hogy le fogok zuhanni

Azt hittem tudok repülni
Szóval miért fulladtam meg?
Sosem tudtam miért
Zuhan lefelé, lefelé, lefelé.

Nem vagyok kész elengedni
Mert sosem tudhatom
Mit fogok hiányolni

De túlságosan hiányzik
Szóval mikor fogom feladni
Amire eddig vágytam

Az ég felé száguldottam
Mégis a földön ragadtam
Szóval miért próbálkozom
Tudom, hogy le fogok zuhanni

Azt hittem tudok repülni
Szóval miért fulladtam meg?
Sosem tudhatom miért
Zuhan lefelé, lefelé, lefelé.
Oh zuhanok lefelé, lefelé, lefelé

Nem találom már a helyem itt
És nem akarom hallani a hangját
Annak amit elvesztettem, mielőtt megtaláltam volna.

Az ég felé száguldottam
Mégis a földön ragadtam
Szóval miért próbálkozom
Tudom, hogy le fogok zuhanni

Azt hittem tudok repülni
Szóval miért fulladtam meg?
Sosem tudhatom miért
Zuhan lefelé, lefelé, lefelé.

Az ég felé száguldottam

Mégis a földön ragadtam
Szóval miért próbálkozom
Tudom, hogy le fogok zuhanni

Azt hittem tudok repülni
Szóval miért fulladtam meg?
Oh zuhanok lelefelé, lefelé, lefelé.

5.   5 Seconds Of Summer - Amnesia (amnézia)

Elautóztam azok a helyek mellett, ahol együtt lógtunk, émelyítő
Az utolsó csókunkra gondoltam, milyen íze is volt
És bár a barátaid azt mondják, jól vagy
Valahol magányosnak érzed magad, annak ellenére is, hogy ő ott van melletted
Amikor azokat a szavakat mondja, amik megbántanak téged, elolvasod azokat, amiket én írtam neked?

Néha eltűnődöm, ez csak egy hazugság volt?
Ha igaz volt, ami köztünk volt, akkor hogy lehetsz jól?

Mert én egyáltalán nem vagyok jól

Emlékszem a napra, amikor azt mondtad, elmész
Emlékszem, ahogy a sminked folyt le az arcodon
És magad mögött hagytad az álmokat, nem volt rájuk szükséged
Ahogy minden egyes kívánságra sem, amiket kívántunk
Bárcsak amnéziásan ébrednék fel
És elfelejteném azokat a hülye kis apró dolgokat
Mint például milyen érzés volt elaludni melletted
Az emlékeket, amiktől nem tudok szabadulni
Mert én egyáltalán nem vagyok jól

A képek, amiket küldtél nekem, még mindig a telefonomban vannak
Bevallom, szeretem őket nézegetni, bevallom, magányosnak érzem
Az összes barátom azt kérdezgeti miért nem vagyok velük?
Fáj azt tudni, hogy boldog vagy és szembenézni azzal, hogy te továbbléptél
Nehéz hallani a neved, amikor régóta nem láttalak

Olyan mintha ‘mi’ soha nem történtünk volna meg, ez csak egy hazugság volt?
Ha igaz volt, ami köztünk volt, akkor hogy lehetsz jól?

Mert én egyáltalán nem vagyok jól

Emlékszem a napra, amikor azt mondtad, elmész
Emlékszem, ahogy a sminked folyt le az arcodon
És magad mögött hagytad az álmokat, nem volt rájuk szükséged
Ahogy minden egyes kívánságra sem, amiket kívántunk
Bárcsak amnéziásan ébrednék fel
És elfelejteném azokat a hülye kis apró dolgokat
Mint például milyen érzés volt elaludni melletted
Az emlékeket, amiktől nem tudok szabadulni

Ha ma melletted ébrednék fel
És ez az egész csak ez zavaros álom lett volna
Jobban ölelnélek, mint valaha
És akkor soha nem mennél el
És soha nem hallanád tőlem azt, hogy

Emlékszem a napra, amikor azt mondtad, elmész
Emlékszem, ahogy a sminked folyt le az arcodon
És magad mögött hagytad az álmokat, nem volt rájuk szükséged
Ahogy minden egyes kívánságra sem, amiket kívántunk
Bárcsak amnéziásan ébrednék fel
És elfelejteném azokat a hülye kis apró dolgokat
Mint például milyen érzés volt elaludni melletted
Az emlékeket, amiktől nem tudok szabadulni

Mert egyáltalán nem vagyok jól

6. Demi Lovato - Warrior (harcos)

Ezt a történetet még soha senkinek nem meséltem el
De most ki kell öntenem a szívem
Vissza kell szereznem a fényt, mit elraboltál a lelkemből
Tolvaj vagy
S úgy lopsz, mint egy profi

Minden fájdalmat, minden igazságot
Harci sérülésként őrzök
Szégyelltem magam, összezavarodtam
Összetörtem, megsérültem

Chorus:
Mostanra harcossá váltam
Most már vastagabb a bőröm
Harcos vagyok
S erősebb, mint valaha
A páncélom acélból van, nem juthatsz át rajta
Harcos vagyok
És soha többé nem bánthatsz

Újjászülettem hamvaimból, lángolok
Nem kell a bocsánatod, hazug vagy
A szégyenem, s a sebeim
Sosem fogom megmutatni
Túlélő vagyok
Nem is hinnéd, mennyire

Mert minden fájdalmat, minden igazságot
Harci sérülésként őrzök
Szégyelltem magam, összezavarodtam
Már nem vagyok sérült, s megtört

Chorus

Mostanra harcossá váltam
Most már vastagabb a bőröm
Harcos vagyok
S erősebb, mint valaha
A páncélom acélból van, nem juthatsz át rajta
Harcos vagyok
És soha többé nem bánthatsz


Van egy részem, amit már sosem kaphatok vissza
Volt egy kislány, aki túl gyorsan nőtt fel
Elég volt egy pillanat, s már sosem leszek a régi
Ma visszaveszem az életem
Semmit sem kell mondanod
Sosem vállaltad a felelősséget

Mostanra harcossá váltam
Most már vastagabb a bőröm
Harcos vagyok
S erősebb, mint valaha
A páncélom acélból van, nem juthatsz át rajta
Harcos vagyok
És soha többé nem bánthatsz


7. Ed Sheeran - Photograph (fénykép)

A szerelem fájhat,a szerelem fájhat néha
De ez az egyetlen dolog,amit ismerek
amikor nehézzé válik,tudod,hogy néha nehézzé válhat
Ez az egyetlen dolog,amitől azt érezzük,élünk

Ezt a szerelmet egy fényképben őrizzük
Mi készítettük ezeket az emlékeket magunknak
Ahol a szemünk sosem csukódik be,és a szívünk sosem volt törött
És az idő örökké fagyva áll

Tarthatsz
a szakadt farmered zsebében
Szoríts magadhoz közel,amíg a szemünk találkozik
Nem leszel örökké egyedül,várj rám amíg haza jövök

A szerelem gyógyíthat,szerelem képes megjavítani a lelked
És ez az egyetlen dolog ,amit ismerek
Esküszöm,hogy könnyebb lesz, ezt vésd az eszedbe
És ez az egyetlen dolog ,amit magunkkal viszünk,ha meghalunk

Ezt a szerelmet egy fényképben őrizzük
Mi készítettük ezeket az emlékeket magunknak
Ahol a szemünk sosem csukódik be,és a szívünk sosem volt törött
És az idő örökké fagyva áll

Tarthatsz
a szakadt farmered zsebében
szoríts magadhoz,amíg a szemünk találkozik
Nem leszel örökké egyedül
És ha megbántasz,az ok
Csak a szavak véreznek ezeken az oldalakon
Csak szoríts
És én soha nem engedlek el
Várj rám,hogy jöjjek haza

Elférek a nyakláncodban
amit akkor vettél,amikor 16 voltál
A szívdobogásod mellett ahol lennem kellene
Tartsd mélyen a lelkedben
És ha megbántasz,az ok
Csak szavak véreznek ezeken az oldalakon
Csak szoríts 
és én soha nem engedlek el

Ha el vagyok,emlékezni fogok rá,hogy csókoltál
A lámpaoszlopnál a hatodik utcán
Hallom a suttogásod a telefonban
Várj rám,hogy haza jöjjek

8. Taylor Swift Ft. Ed Sheeran - Everything Has Changed (minden megváltozott)

Mikor ma reggel felébredtem, csak annyit tudtam
Hogy most már ismerek valamit, valamit amit eddig nem ismertem
18 órája mást sem látok
Csak zöld szemedet, a szeplőidet, s a mosolyod
S a lelkem mélyén úgy érzem

Jobban meg akarlak ismerni…
Jobban meg akarlak ismerni…
Jobban meg akarlak ismerni…
Jobban meg akarlak ismerni…

Csak azt tudom, hogy köszöntünk egymásnak
S a szemedbe nézve úgy éreztem, hazaértem
Csak a nevedet tudom
De minden megváltozott
Csak azt tudom, hogy előreengedtél az ajtóban
Az enyém leszel, s én a tiéd
Csak azt tudom, hogy tegnap óta minden megváltozott

Magas, kékre festett falakat vontam magam köré
De most mindet leromboltam, s ajtót nyitottam neked
Pillangókat érzek a hasamban
Csodaszépek, s mindenért kárpótolnak
S ahogy repdesnek úgy érzem

Jobban meg akarlak ismerni…
Jobban meg akarlak ismerni…
Jobban meg akarlak ismerni…
Jobban meg akarlak ismerni…

Csak azt tudom, hogy köszöntünk egymásnak
S a szemedbe nézve úgy éreztem, hazaértem
Csak a nevedet tudom
De minden megváltozott
Csak azt tudom, hogy előreengedtél az ajtóban
Az enyém leszel, s én a tiéd
Csak azt tudom, hogy tegnap óta minden megváltozott

Gyere vissza, s magyarázd el
Miért érzem úgy, hogy mindvégig rád vártam
Találkozzunk ma este
S mondd, hogy nem csak képzeltem az egészet

Jobban meg akarlak ismerni…
Jobban meg akarlak ismerni…

Csak azt tudom, hogy köszöntünk egymásnak
S a szemedbe nézve úgy éreztem, hazaértem
Csak a nevedet tudom
De minden megváltozott
Csak azt tudom, hogy előreengedtél az ajtóban
Az enyém leszel, s én a tiéd
Csak azt tudom, hogy tegnap óta minden megváltozott

Csak azt tudom, hogy köszöntünk egymásnak
S újraéledt bennem a remény
Csak azt tudom, hogy esett az eső, s minden megváltozott
Csak azt tudom, hogy új csodára leltem
Minden nap velem lesz arcod
Csak azt tudom, hogy tegnap óta minden megváltozott

9. Selena Gomez - The heart wants what it wants (a  szívnek nem lehet  parancsolni)

Olyasmibe kóstoltam miattad, amit
nem tudok semmihez hasonlítani,
amit eddig ismertem
s reménykedem,
hogy ezt a fellángolást is túlélem
Tudom, hogy kicsit őrülten viselkedem,
Elfáradtam, míg minden ködös körülöttem
Kezemmel a szívemen imádkozom,
hogy ezt is túléljem

Az ágy kezd kihűlni, és nem vagy itt,
A jövő, amiért élünk, oly’ bizonytalan
Azonban, nem érzem, hogy élek,
ameddig nem hívsz fel
A valószínűségekre hagyatkozom a józan eszem helyett,
tartsd meg a tanácsodat, mert nem fogom meghallgatni
Talán igazad van, de nem érdekel
Millió dolgot tudnék felsorolni, miért kellene elhagynom téged,
de a szívnek nem lehet parancsolni

Darabokra szedtél,
Ragyogtunk, mint a csillagok, és üvöltöttünk,
Ragyogtam miattad, akár a Vénusz
Aztán eltűnsz, megvárakoztatsz,
és minden másodperc kínoz
Megjárom a poklot,
nincs több, “mi lenne, ha”,
Megtalálom az utat, hogy elengedjelek,
de kicsim, nem,
nem tudok elmenekülni

Az ágy kezd kihűlni, és nem vagy itt,
A jövő, amiért élünk, oly’ bizonytalan
Azonban, nem érzem, hogy élek,
ameddig nem hívsz fel
A valószínűségekre hagyatkozom a józan eszem helyett,
tartsd meg a tanácsodat, mert nem fogom meghallgatni
Talán igazad van, de nem érdekel
Millió dolgot tudnék felsorolni, miért kellene elhagynom téged,
de a szívnek nem lehet parancsolni

Ez egy modern tündérmese,
a boldog vég nélkül
Nem hajtja a szél a hajónkat,
de el nem tudom képzelni az életemet
elakadó pillanatok nélkül
Megtörök

Az ágy kezd kihűlni, és nem vagy itt,
A jövő, amiért élünk, oly’ bizonytalan
Azonban, nem érzem, hogy élek,
ameddig nem hívsz fel
A valószínűségekre hagyatkozom a józan eszem helyett,
tartsd meg a tanácsodat, mert nem fogom meghallgatni
Talán igazad van, de nem érdekel
Millió dolgot tudnék felsorolni, miért kellene elhagynom téged,
de a szívnek nem lehet parancsolni

A szívnek nem lehet parancsolni

10.Taylor Swift - You belong with me (hozzám tartozol)

A barátnőddel telefonálsz, mert ideges,
Kiakadt valamitől, amit mondtál neki,
Nem érti a humorod, nem úgy, mint én.

A szobában vagyok, szokásos kedd este,
Olyan zenét hallgatok, amit ő nem szeret
És soha nem fogja tudni a történeted, nem úgy, mint én.

De ő rövid szoknyát visel, míg én pólót,
Ő a pompon lányok vezetője, én a lelátón ülök
Álmodozva a napról, amikor felébredsz és rájössz,
Hogy akit kerestél, egész idő alatt itt volt!

Ha rájönnél, hogy én vagyok az egyetlen, aki megért téged,
Végig itt voltam, miért nem vetted észre?
Hozzám tartozol!
Hozzám tartozol!

Az utcákon sétálva veled, a kopott farmeredben
Én csak arra gondolok, hogy kellene ennek lennie.
Nevetve a parkban egy padon, magamban gondolkozva,
Hé, nem egyszerű?

Olyan a mosolyod, hogy az egész várost be tudná világítani,
Azóta nem láttam, amióta elkedvtelenített.
Azt mondod, megtaláltad, de én tudom, hogy jobbat érdemelsz,
Hé, mit csinálsz egy ilyen fajta lánnyal?

Ő magas sarkút hord, én tornacipőt,
Ő a pompon lányok vezetője, én a lelátón ülök
Álmodozva a napról, amikor felébredsz és rájössz,
Hogy akit kerestél, egész idő alatt itt volt!

Ha rájönnél, hogy én vagyok az egyetlen, aki megért téged,
Végig itt voltam, miért nem vetted észre?
Hozzám tartozol!

Állva, a hátsó ajtódnál várva
Egész idő alatt, hogy nem jöttél rá erre?
Hozzám tartozol!
Hozzám tartozol!

Emlékszem, amikor az éjszaka közepén eljöttél hozzám,
Én vagyok az egyetlen, aki meg tud nevettetni, amikor a sírás kerülget.
Ismerem a kedvenc dalaidat, és mindig elmeséled az álmaidat,
Szerintem tudom, hogy hova tartozol.
Szerintem tudom, hogy hozzám.

Nem látod hogy én vagyok az egyetlen aki megért téged?
Végig itt voltam, miért nem vetted észre?
Hozzám tartozol!

Állva, a hátsó ajtódnál várva,
Egész idő alatt hogy nem jöttél rá erre?
Hozzám tartozol!
Hozzám tartozol!

Gondoltál már, arra hogy esetleg
Hozzám tartozol?
Hozzám tartozol!


 Heartbreak Girl x

 

A bejegyzés trackback címe:

https://untkozol.blog.hu/api/trackback/id/tr47034877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása