Ha unatkozol nézz be ide! :)

Unatkozós lányoknak

Unatkozós lányoknak

Rólam és a blogomról

2015. január 02. - heartbreak girl

Sziasztok!

Most néhány kérdésre fogok válaszolni, hogy mit miért csinálok és, hogy kicsoda Heartbreak Girl! :)

A BLOGRÓL

Miért hoztad létre ezt a blogot?
-Gondolom mint én is, minden lány szokott unatkozni, nem? És arra jutottam, hogy készítek egy blogot, ahol olyan bejegyzések, feladatok, kihívások lesznek, amik érdekesek, viccesek és miközben csinálja/olvassa az olvasó garantáltan nem fog unatkozni! Szóval az unatkozás "ellen" hoztam létre ezt a blogot.

Milyen bejegyzések várhatóak?
-
Az biztos, hogy nem egy dolognál fogok leragadni! Szeretnék -mint említettem- kíhívásokat, feladatokat, teszteket. Ezenkívül TAG-eket, film, sorozat, zene, könyv ajánlókat. De nem csak ezek lesznek, még rengeteg dolgon töröm a fejem! :)

RÓLAM

Mesélj magadról!
-
Tinédzser lány vagyok.(most rengeteg "szeretem" dolog fog következni) Szeretek olvasni, filmeket nézni és természetesen zenét hallgatni. Szeretem a jó kajákat. (ki nem?) Kedcencem az ananászos csirke, és a pizza.(Isten legjobb találmánya :D) Szeretem az inspiráló zenéket, attól mindig vidámabbnak, tettre készebbnek érzem magam. Kedvenc évszakom a nyár. Szeretem benne a napsugarak melegét, a medencéket, a strandokat, a nyári zivatarokat. Kedvenc ünnepem a Karácsony. 

Van két testvérem, egy lány és egy fiú. Kedvenc együttesem a Fall Out Boy és a 5 Seconds Of Summer. A zenei ízlésem punk-rock egy kis poppal vegyítve, de mindent meghallgatok. Nagyon-nagyon szeretek olvasni, kivéve a kötelező olvasmányokat! :D Rengeteget nézek animét, és sorozatokat és filmeket. Kedvenc sorozataim: Dr. Csont, Gossip Girl, The Walking Dead, Így jártam anyátokkal (How i met your mother).

A bejegyzés trackback címe:

https://untkozol.blog.hu/api/trackback/id/tr287033737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása